Decoupage – badanie terenu

No i w końcu założyłam własnego bloga:) Cieszę się, ze będę mogła dzielić się swoimi dziełami nie tylko z rodziną, ale też z innymi osobami, które mają podobną pasję. Moje zainteresowanie decoupage zaczęło się w sumie w momencie kiedy urządzałam swój dom. Zauważyłam wtedy, że rzeczy do wystroju wnętrz, które oferują sklepy mijają się z tym co miałam w swojej głowie, albo że jak już wybrałam jakieś cudo to jest w tak skomplikowanej kolorystyce, że ciężko dobrać inne dodatki. I to właśnie wtedy zaczęłam się zastanawiać jak zrobić tu coś samemu tak, żeby idealnie pasowało do reszty, no i żeby być zadowolona, że coś wygląda dokładnie tak jak sobie wymarzyłam:) Tyle w skrócie, potem minęło dość sporo czasu, aż w końcu wzięłam sprawy w swoje ręce i poszłam na bezpłatne warsztaty z okazji majówki. Wtedy też przekonałam się, że nie taki diabeł straszny jak go malują i że bez moich umiejętności plastycznych jestem w stanie stworzyć nawet coś ładnego.

Skomentuj

