Pudełko z transferem – warsztaty decoupage

Moje drugie dzieło to postarzane pudełko – również stworzone pod okiem mentora:) Tym razem była to Zuza z DECU Style. Podczas 4-godzinnych warsztatów dowiedziałam się mnóstwa ciekawych rzeczy, które były dla mnie odkryciem Ameryki, bo dotychczas moja wiedza na temat decoupage ograniczała się do serwetki i kleju:) Co do pudełka to po raz pierwszy wykorzystałam wycinankę i nauczyłam się robić transfer (w sumie to w ogóle dowiedziałam się o jego istnieniu;) Efekt, jak na drugie spotkanie z decoupage, całkiem zadowalający.

pudełko z transferem

Skomentuj

