Pojemnik na pędzle – Paris i Eiffel Tower

Po dwóch warsztatach przyszedł czas na swoją własną pracownię. Zakupiłam podstawowy niezbędnik materiałów, ale najtrudniejsze było znalezienie odpowiednich serwetek. Tak jak już pisałam, techniką decoupage zainteresowałam się po to, żeby móc dopasować kolejne dodatki do tego co już mam na wyposażeniu domu:) I tutaj przyszedł czas na podzielenie się drugą rzeczą, do której mam słabość, a mianowicie – Paryż i wieża Eiffla. Wybór nie przypadkowy, bo razem z mężem pojechaliśmy do Paryża na podróż poślubną i sesję zdjęciową w jednym:) I tak, głównym motywem w naszym domu jet właśnie Eiffel Tower:) Ale wracając do serwetek, znalezienie odpowiedniego motywu i kolorystyki nie jest łatwy, ale udało się. Zrobiłam postarzany (po jakże inaczej:) pojemnik na pędzle, który pasuje do kolorystyki łazienki i do motywu wieży Eiffla.

pojemnik wieża eiffla

pojemnik paris vintage

Skomentuj

