Aranżacja wnętrz – dobór dodatków

Po odrobinie praktyki w końcu przyszedł czas na stworzenie tego, co było główną przyczyną zainteresowania się techniką decoupage. Moje niebiesko-zielonkawe cuda (wykupiłam całą serię w sklepie;) są naprawdę piękne, ale dobranie do nich podobnych kolorystycznie dodatków graniczyło z cudem. Udało mi się znaleźć gdzieś podobną świeczkę i nieco ciemniejsze podkładko-serwetki. O chusteczniku czy podkładkach pod napoje mogłam sobie tylko pomarzyć. No i tak marzyłam, marzyłam, aż w końcu na pomoc przyszedł decoupage:)

aranżacja dodatków

aranżacja pokoju

Skomentuj

