Herbaciarka London – motyw czerwony

Może jeszcze o tym nie pisałam, ale jak ktoś prześledził moje prace to pewnie zauważył, że większość moich prac jest próbą stworzenia czegoś co idealnie wpasuje się do istniejącego już wystroju. To jest dla mnie największą motywacją:) Sztuka dla samej sztuki już tak mnie nie pociąga;) A że zbliżały się urodziny mojej mamy, zrobiłam jej herbaciarkę. Głównym motyw królujący w jej kuchni to Londyn z ekspozycją czerwonej budki telefonicznej czy autobusu:) Więc i na herbaciarce nie mogło tego zabraknąć:) Rogi nieco wycieniowałam ołówkiem i postarzyłam patyną. Do dekoracji wykorzystałam wycinankę narożną i tę z napisem „Herbata” oraz miedziane zamknięcie i narożniki.

herbaciarka londyn

herbaciarka czerwoma brązowa

Może i nie jest to arcydzieło, ale postanowiłam, że zgłoszę tę pracę na konkurs ogłoszony przez Zuzę z DECU Style:) Niech to będzie mój pierwszy krok w stronę pokazania się światu decoupage:)

konkurs

Jedna uwaga do wpisu “Herbaciarka London – motyw czerwony

Skomentuj

