Pojemnik na pędzle malarskie – metoda kropkowania

No i stało się coś, przed czym od dłuższego czasu się wzbraniałam, a mianowicie stworzyłam pracę, w której po raz pierwszy zastosowałam kropkowanie :) Do tej pory dość sceptycznie podchodziłam do tej metody, bojąc się, że brak kontroli nad bryzgającą farbą, może zniszczyć cały efekt… ;) ale myliłam się! Wyszło cudnie i na pewno metoda kropkowania zagości u mnie na dłużej :)

kropkowany pojemnik na pędzleturkusowy pojemnik na długopisy

Pojemnik zgłaszam na VII Wyzwanie DECU style :)

baner wyzwanie VII

Jedna uwaga do wpisu “Pojemnik na pędzle malarskie – metoda kropkowania

Skomentuj

