Kartki świąteczne – czyli scrapbooking podejście pierwsze

Dokładnie rok temu dostałam od mojej koleżanki Marty piękną bożonarodzeniową kartkę. Gdy powiedziała mi, że sama ją zrobiłam, nie mogłam w to uwierzyć. Wtedy właśnie pierwszy raz zaświtała mi myśl, żeby zainteresować się scrapbookingiem, ale wydawało mi się to zbyt trudne na tamte czasy no i pomysł zaniechałam ;) Dopiero w tym roku poprosiłam Martę, aby pomogła mi stworzyć kilka kartek dla najbliższych. Początki były trudne, ale przez kolejny tydzień praca mnie wciągnęła, no i stworzyłam w sumie 8 sztuk :) Wszyscy najbliżsi obdarowani :)

DECOdellarte - kartki1 kartka z pieczątką boże narodzenie DECOdellarte - kartka3

DECOdellarte - kartki3

DECOdellarte - kartki2

Skomentuj

