Chustecznik i świeczniki – podobno do łazienki :)

Komplet, który zamówiła sobie bratowa męża :) Tym razem moja praca nie obejmowała części koncepcyjnej, bo dostałam już wybrane serwetki. Super sprawa, bo kto ma lepiej wiedzieć co chce u siebie w domu, jak nie jego właściciel? :) Okrągłe świeczniki, to było wyzwanie, które podejmowałam po raz pierwszy. Martwiłam się jak zamaskować miejsce, w którym serwetki się nakładają? Moje rozwiązanie to papierowa koronka. Wyszło chyba całkiem fajnie :)

chustecznik i świeczniki - kompletokrągłe świeczniki z koronką

Jedna uwaga do wpisu “Chustecznik i świeczniki – podobno do łazienki :)

Skomentuj

