Cukierkowe kartki walentynkowe

Walentynki, Walentynki i po Walentynkach :) To już trzecie święto, przy którym mam okazję pobawić się tematem srapbookingu! Chciałam zrobić coś nieszablonowego, no i z pomocą przyszedł mi SnipArt i jego wyzwanie. Przede wszystkim dowiedziałam się co to Mood Board – chodzi o zaczerpnięcie inspiracji z tablicy zawierającej zdjęcia, obrazy, kolory i na tej podstawie stworzyć swoje własne dzieło. Łączyć i interpretować można wszystko! :) Mood Board wyglądał tak:

moodboard snipart

A moje kartki walentynkowe tak :)

kartka walentynkowa you & me

walentynka always together

Inspiracja to:

  • kolory – mięta, lekki róż i beż,
  • koronka ozdabiająca szpilki,
  • drzewa, bo z nich podobno robione są napisy z tekturki ;)
  • wielopiętrowy tort, tak jak warstwy na kartkach,
  • i… panna młoda, nie wiem jak u innych, ale na moim weselu nie brakowało winietek na alkohol, a wyglądały bardzo podobnie jak te z kartek (i też były ozdobione rafią) :)

To chyba tyle. Zatem prace zgłaszam na Wyzwanie #12 SnipArt :)

2 uwagi do wpisu “Cukierkowe kartki walentynkowe

Skomentuj

