Dekoracje do mojej pracowni – idealne dopełnienie

Przerabianie rzeczy z odzysku sprawia mi jeszcze większą frajdę niż tworzenie czegoś na świeżutkich materiałach. W rolach głównych odrapana dekoracja z lustrem (kupiona na wyprzedaży z powodu licznych uszkodzeń ;) oraz stara tablica korkowa. Dekoracja „HOME MADE” została ładnie zeszlifowana i pomalowana po prostu białą farbą :) Ale, że pędzlem wychodziły mazy to przerzuciłam się na gąbeczkę i struktura wyszła cudna. Tablicę korkową wymalowałam w ten sam sposób. Następnie wyjęłam szybki z obu okienek u góry (bo w pierwowzorze pełniły rolę ramek na zdjęcia) wsunęłam papier scrapbookingowy i przykleiłam zamówione drewniane napisy :) Na dolną część, również wsunęłam papier, przykrywając tym samym korek, więc tablica korkowa swoją funkcję użytkową dalej pełni, przy czym chyba żal mi będzie kłuć tak śliczny papier :) Oba cudeńka są idealnym dopełnieniem mojej pracowni, bo „DECO dell’arte” i „HOME MADE” pasują do siebie idealnie! :)

tablica korkowa i dekoracja z lustrem

Jedna uwaga do wpisu “Dekoracje do mojej pracowni – idealne dopełnienie

Skomentuj

