Postarzana skrzyneczka i świecznik z koronką

Skrzyneczka z odzysku, jak ją dostałam była żółta. Zatem na początku przemalowałam ją na biało, nałożyłam kredową farbę i postarzyłam dzięki przetarciom. Na jednej ściance zrobiłam wzór używając szablonu i pasty modelującej, na innej ściance przyczepiłam serce z masy modelarskiej (serce i sznurek jutowy został też przemalowany na biało). Do kompletu zrobiłam świecznik, stosując te same zasady :) Dla urozmaicenia dodałam dekory z drewna i tekturki.

komplet skrzyneczka i świecznik skrzyneczka z koronkąskrzyneczka z sercami świecznik z koronką

Jedna uwaga do wpisu “Postarzana skrzyneczka i świecznik z koronką

Skomentuj

