Zestaw Five o’clock – herbaciarka, taca i podkładki

Już trochę czasu minęło od opublikowania mojej ostatniej pracy, ale herbaciany komplet nieco za bardzo mnie pochłonął ;) W końcu składa się aż z trzech części – herbaciarki, tacy oraz podkładek (wyłącznie pod herbatę oczywiście :) Podejść było kilka, jak to zwykle u mnie bywa, ale w końcu się doczekałam efektu końcowego :) Trochę pracy było, najpierw biała baza, na to farba kredowa (mieszanka kilku farb w celu uzyskania odcienia z serwetki ;), no i moje ukochane przecierania. Później wzięłam się za aplikację serwetki, o ile na herbaciarce poszło z płatka, o tyle nie wiedziałam, że przyklejanie serwetki we wnętrzu tacy jest takie ciężkie (za pierwszym razem nie wyszło, zerwałam całą serwetkę, za drugim razem było już w miarę ok :) Do wykończenia użyłam mojej równie ukochanej koronki! :) Na koniec jeszcze kilka akcentów – wzorki zrobione za pomocą szablonu, miedziane narożniki pomalowane na biało i drewniany napis :)

DECOdellarte - taca, herbaciarka, podkładkiDECOdellarte - herbaciarka3 DECOdellarte -herbaciarka4DECOdellarte - taca2DECOdellarte - tacaDECOdellarte - podkładki3

Mój herbaciany zestaw Five o’clock zgłaszam na XI Wyzwanie DECU Style :)

XI wyzwanie

Jest mi tym bardziej miło, bo to rok temu na warsztatach z Zuzą (Śląski Zlot Scrapbookingowy w Katowicach) rozpoczęła się moja przygoda z decoupage :)

Jedna uwaga do wpisu “Zestaw Five o’clock – herbaciarka, taca i podkładki

Skomentuj

