Zegar ścienny – kolorowy koktajl

Trochę mnie dziś PaperConcept pogonił, bo przypomniał, że to ostatni dzień wyzwania „Na okrągło” :) Jeszcze przed północą udało mi się zrobić zegar, który kupiłam kiedyś na wyprzedaży, leżał sobie tak od kilku miesięcy w kącie, a teraz w końcu miałam motywację go ozdobić :) Na początku pocięłam papier scrapbookingowy i przylepiłam go po lewej stronie zegara, następnie używając szablonu zrobiłam wzorek po prawej stronie (białym gessem), no a na koniec najtrudniejsza sprawa – czyli kolorowy nieład artystyczny ;) Zabawa nie miała końca, bo ujarzmienie mgiełek pryskających w każdą stronę była nie lada wyzwaniem :) Po lewej stronie wyszło „w kropki”, delikatnie i pastelowo, po prawej stronie mgiełki zostały zlane ze sobą, co dało intensywniejszy kolor, a dodatkowo u góry zastosowałam nową technikę „zacieków”. Wpadłam na nią przypadkiem, a to dlatego, że nie mając wiele czasu, użyłam suszarki do włosów, aby całą pracę wysuszyć. Okazało się, że mokre kolorowe kropelki pod wpływem suszarki tworzą takie prześliczne zacieki :) Strasznie mi się spodobały, więc poeksperymentowałam i wyszło  coś takiego:

DECOdellarte - zegar DECOdellarte - zegar DECOdellarte - zegar DECOdellarte - zegar

Zatem zegar zgłaszam na Wyzwanie „Na okrągło” w PaperConcept :) W pracy wykorzystałam białe gesso :)

wyzwanie-15

2 uwagi do wpisu “Zegar ścienny – kolorowy koktajl

Skomentuj

