Pudełko urodzinowe z życzeniami

Dzisiaj pudełko urodzinowe, praca wyjątkowa, bo dla wyjątkowej osoby. Martę poznałam już na studiach, ale dopiero kilka lat później, dzięki niej, zaczęłam swoją przygodę z handmade’em. Dzisiaj stale wymieniamy się doświadczeniami, bo każda z nas ma trochę inny zakres „obowiązków” ;) Ta kreatywna osoba, z mnóstwem pomysłów i zapałem do pracy obchodzi dopiero swoje 25 urodziny! Postanowiłam zatem zrobić dla niej coś specjalnego. Pudełko-kartka, czyli coś praktycznego w urodzinowej oprawie :) Nad pudełkiem pracowałam etapami, chyba przez 2 tygodnie. Najtrudniejsza była koncepcja, siadałam tak kilka dni z rzędu i nie robiłam nic innego, tylko myślałam jak wszystko ze sobą połączyć tak, żeby pasowało :) Zatem na początku była biała baza, na górę przykleiłam serwetkę, a dolną część pomalowałam na ecru (żeby odcień pasował do serwetki). Później wymyśliłam, że jednak od dołu też będzie kawałek serwetki, więc z powrotem musiałam przemalować w tym miejscu na biało, ale żeby oddzielić kolor ecru od białego w prostej linii, użyłam taśmy malarskiej. Przyklejoną serwetkę wykończyłam koronką (w kolorze ecru oczywiście ;) Zamek i liczbę „25” pomalowałam na czerwono, a  na koniec wszystko przymocowałam – zamek przybiłam gwózdkami (właściwie to nie ja tylko mój mąż ;), a napisy klejem wikol.

pudełko urodzinowepudełko z życzeniami

Skomentuj

