Zestaw „początkujący poeta” ;) – notes i przybornik

Urlop, urlop i po urlopie ;) Zatem po miesięcznej przerwie wracam do tworzenia z nową energią i zapałem :) Dzisiaj dość nietypowo… Chciałam stworzyć pracę wykorzystując moje drewienko (przybornik), ale że miałam ochotę na coś innego niż decoupage, ostatecznie wyszło połączenie z papierem scrapbookingowym i mixed-mediami :) A z racji, że ostatnio lubię tworzyć zestawy, to do kompletu dołożyłam jeszcze zeszyt z papieru typu kraft. Najpierw pocięłam papier scrapbookingowy na kawałki, przykleiłam w sposób nieregularny i zabezpieczyłam clear gessem zmieszanym z białym gessem dla efektu „pobielenia”. Następnie zmieszałam czarne gesso z białym (żeby wyszedł kolor grafitowy), dodałam magic powderu, że konsystencja była gęsta i odbiłam szablon. Później już była frajda z pryskania mgiełkami, w sumie 5 kolorów. Na sam koniec góra przybornika oraz  drewniany napis „Notes” pomalowane na grafitowo. Teraz tylko usiąść i zacząć pisać wiersze :)

DECOdellarte - notes i pojemnikDECOdellarte - notes i pojemnik DECOdellarte - notes i pojemnik

Pracę zgłaszam na:

банер111

13239120_1085048184888269_2198615267780175370_n

wyzwanie_38

4 uwagi do wpisu “Zestaw „początkujący poeta” ;) – notes i przybornik

Skomentuj

