Ecru podkładki – do kompletu ze świecznikami

Ktoś pamięta jak robiłam mojej mamie świeczniki w kolorze ecru, żeby pasowały do nowego wystroju pokoju gościnnego? Jakiś czas temu pytała mnie czy mogłabym jej dorobić do kompletu podkładki pod napoje. Szukałam wtedy gdzie mogę kupić tą samą serwetkę, ale nigdzie nie znalazłam… Temat znów powrócił, tym razem na 4 dni przed jej urodzinami. Nie dawało mi to spokoju, tym bardziej, że wiem jak mama by się ucieszyła na taką niespodziankę :) Więc zaczęłam szukać serwetki od początku. Znalazłam stronę gdzie ostatnio ją zamawiałam, ale okazało się, że nie mają jej na stanie. Przeszukałam allegro, inne sklepy. W końcu poruszyłam całą Polskę, wystawiłam ogłoszenia na różnych grupach na Facebooku, długo nikt się nie odzywał, aż tu nagle jedna z dziewczyn podesłała mi link do sklepu gdzie serwetka była dostępna! Tylko, że był czwartek rano, a moja mama miała urodziny w sobotę. No więc, poprosiłam sklep o szybką wysyłkę z nadzieją, że dojdzie na drugi dzień i zdążę na sobotę zrobić podkładki. Tym razem szczęście mi dopisało! :) Serwetka dotarła w niecałe 24h, praca poszła szybko i gładko, a uśmiech i niedowierzanie na twarzy mamy były bezcenne :)

podkładki ecru

świeczniki na tealight

Skomentuj

