Koszyk na kwiaty

Ostatnio były podkładki pod napoje – pierwsza część prezentu na urodziny mamy – dzisiaj koszyk na kwiaty – czyli druga część :) Mama jakiś czas temu odgrzebała w piwnicy różne wiklinowe koszyki, chyba aż 6 sztuk. Ja oczywiście chętnie je przygarnęłam, no i szybko wykorzystałam już pierwszy z nich. Tak wyglądał przed liftigiem :)

wiklinowy koszyk

A tak po :) Oczywiście wszystko zostało dobrane pod rzeczy, które mama ma już u siebie. Tym razem dopasowywałam pod domki „Happy Family”, które też kiedyś robiłam :) Najpierw pomalowałam koszyk farbą, wymieszałam kolory, żeby wyszedł ecru, później przykleiłam koronkę, tę samą z której zrobione są „dachówki” w domkach, później kwiatki pomalowane różową mgiełką, na koniec przykleiłam napis z życzeniami na wycięte ozdobne kartoniki. Potem tylko żywe kwiatki do środka i gotowe :)

koszyk na kwiaty

koszyk urodzinowy

Skomentuj

