Postarzane pudełko z różami

Spotkania rodzinne to zwykle okazja, żeby pokazać swój świat handmade na żywo :) Tym razem przyjechała kuzynka z Niemiec. Wiedziała, że coś tworzę, bo widziała na Facebooku, ale teraz chciała zobaczyć moje małe arcydzieła z bliska :) Zawsze się cieszę gdy komuś się podobają moje prace, zaproponowałam zatem, że zrobię specjalnie coś dla niej. Miałam w sumie niecały dzień, bo Michelle wyjeżdżała już następnego dnia do domu. Wybrała sobie zatem serwetkę, a potem przedmiot, który miałam ozdobić (podobno skrzyneczka na kosmetyki :) Chodziło o klimat vintage, więc dół skrzynki najpierw pomalowałam białą farbą kredową, później wymieszałam kilka fabr kredowych, żeby wyszedł kolor jak na różach z serwetek, no i papier ścierny w ruch :) Kredowy proszek jaki pozostał mi ze szlifowania farby wykorzystałam do ubrudzenia serwetki oraz rogów pudełka. Farbę kredową zabezpieczyłam woskiem (wcierając go delikatnie szmatką), a serwetkę  – matowym werniksem. Na koniec jeszcze tylko moja ukochana koronka oraz drewniany dekor :)

pudełko z różamipudełko postarzane

Skomentuj

