Lifting koszyków po truskawkach

Sezon na truskawki już minął, ale zachowałam po nim pewne pamiątki – koszyczki :) Stwierdziłam, że po małym liftingu nadadzą się do użycia jako pojemniki na kreatywne przydasie :) Koszyk przed upiększaniem był nieco ubrudzony i wyglądał tak:

ubrudzony koszyk po truskawkach

Najpierw wymalowałam go biała farbą akrylową, co zakryło czerwone plamy. Później spryskałam z zewnątrz turkusową mgiełką. Musiałam zabezpieczyć środek koszyka gazetą, żeby mgiełka nie przeciekła przez dziury, podłoga też została zabezpieczona gazetami, jedynie co to nie zabezpieczyłam swoich dłoni i miałam je potem problem domyć ;) Na koniec nakleiłam białą koronkę, przykleiłam kwiatki oraz drewniany dekor pomalowany na biało i tak oto powstał mój przybornik, a właściwie to dwa :)

turkusowy koszyk z koronką koszyk po truskawkach po liftingu

Skomentuj

