Subtelna kartka na rocznicę ślubu

Tym razem kartka na zlecenie babci ;) Moi rodzice mieli piękną rocznice – 35 lat po weselu :) Babcia poprosiła mnie, bym zrobiła jej kartkę specjalnie na tę okazję. Motyw dominujący to kwiaty. Nigdy ich nie używałam, jakoś tak wyszło, ale że ostatnio zamówiłam na próbę różne wielkości i kolory, to musiałam w końcu spróbować :) Jeszcze nie mam wprawy w tworzeniu obszernych kompozycji kwiatowych, ale na początek chyba jest ok :) Co do reszty to bazę kartki wytuszowałam lekko na brązowo, boki pierwszej warstwy papieru postrzępiłam nożyczkami, na to przykleiłam brzoskwiniowe półokręgi z dziurkowanymi brzegami, ecru koronkę, tekturowe cyfry, napisy, no i kwiatki z listkami :)

kartka na rocznicę ślubu

karta na 35 rocznicę

karta rocznica ślubu

Skomentuj

