Obrazo-kartka, czyli kartka urodzinowa na płótnie :)

Wybaczcie, że ostatnio jestem mniej aktywna na blogu, ale aktualnie głowę zaprząta mi urządzanie ogrodu :) To też praca twórcza, więc wcale się nie „lenię”, tylko przeniosłam swoje pokłady kreatywności na nieco inne pole ;) Dzisiaj przedstawiam swoją „nowość” – kartkę urodzinową na płótnie ;) Najlepszym motywatorem do tworzenia są naglące terminy, więc dzięki urodzinom kuzynki, powstała kolejna praca :) Na początku odbiłam szablony używając białego gessa, później pobawiłam się kolorowymi mgiełkami, co zawsze jest bardzo „brudną robotą” ;) Na koniec zostało już tylko przyklejanie – najpierw układałam kompozycję z kwiatów, potem wplotłam w nią tekturkowy napis, a na samej górze dodałam akcent z koronki :)

kartka urodzinowa na płótnie

Pracę zgłaszam na:

 Wyzwanie Tekturkowe na blogu Przyda się :)

Wyzwanie wrześniowe

oraz na Wyzwanie z tekturowym napisem w Crafty Moly :)

wyzwanie z tekturką

Skomentuj

